.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز عملیات اجرایی توسعه فرودگاه رامسر

عملیات اجرایی توسعه فرودگاه رامسر با اعتباری برابر 200 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاههای کشور در مراسم کلنگ زنی توسعه فرودگاه رامسر، توسعه این فرودگاه را در رشد منطقه غرب مازندران تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: فرودگاه فعلی رامسر با 1500 متر باند برای شرایط خاص و فرود هواپیماهای کوچک در نظر گرفته شده بود.

سید احمد مومنی رخ با اشاره به اینکه توسعه گردشگری در منطقه ضرورت توسعه فرودگاه رامسر و ارائه خدمات در خاورمیانه را ایجاد کرده است، اظهار داشت: در دی ماه سال گذشته این مکان برای توسعه و تجهیز کارگاه در اختیار سرمایه گذار قرار گرفت ولی به دلیل سوء استفاده سرمایه گذار تاکنون کاری انجام نشده است.

مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور افزود: طبق برنامه بنای استفاده از منابع دولتی در توسعه فرودگاه نبود ولی به دلیل شرایط پیش آمده با دستور رئیس جمهور توسعه فرودگاه رامسر با منابع اعتبارات دولتی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در اسفند ماه سال گذشته با فسق قرارداد سرمایه گذار برنامه ریزیهای لازم برای توسعه فرودگاه رامسر طی مدت دو سال انجام شد.

مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور با بیان اینکه همکاری با سازمان گردشگری در این پروژه را به عنوان یک الگو در نظر گرفته ایم، خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات فرودگاه های کشور در اختیار رشد و توسعه گردشگری و توریسم کشور قرار دارد.

وی با اعلام اینکه امسال سال حرکت شتابان ملت ایران تعیین شده است، اظهار داشت: 54 فرودگاه کشور با ظرفیت جابجایی 70 میلیون مسافر در سال در داخل کشور می تواند در تحقق برنامه های توسعه دولت تاثیرگذار باشد.

به گفته وی ناوگان هوایی کشور 58 هزار کیلومتر کریدور هوایی دارد و با توجه به وجود ارتفاعات در شمال کشور پوشش راداری مطلوبی در این منطقه ارائه می شود.

فرودگاه رامسر با هواپیمای طرح ایرباس 300A با باند 2 هزار و 700 متری و عرض باند 45 متر با طرح 200 میلیارد ریالی به همراه یک ترمینال توسعه می یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.